Przetargi

Zapytanie ofertowe na usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu "Moja przyszłość w moich rękach"

 

Warlubie, dn. 22.09.2020 r.

 

Nr sprawy: SAPO.251.5.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

w postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 138o, w związku z art. 5c ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, poniżej progów określonych w art. 138g ust. 1 ustawy, pn. „Usługa szkoleniowa – realizacja zajęć dla uczniów i szkolenia dla nauczycieli w projekcie „Moja przyszłość w moich rękach”.


Numer publikacji w serwisie Baza Konkurencyjności: 2020-54444-7227

 

ROZDZIAŁ I - NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Warlubie

ul. Dworcowa 15, 86 – 160 Warlubie;

Tel. 52 33 26 040; fax. 52 33 26 054;

NIP: 559 10 05 054, REGON: 092351080;

W imieniu zamawiającego postępowanie prowadzi Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86 – 160 Warlubie, Kierownik: Tomasz Wiśniewski, tel. 52 38 00 526, faks 52 33 26 013, e-mail: oswiata@warlubie.pl, adres BIP: www.sapowarlubie.bipstrona.pl.

 

ROZDZIAŁ II - TRYB POSTĘPOWANIA i RODZAJ ZAMÓWIENIA

  1. Tryb udzielenia zamówienia: zamówienie na usługę społeczną, według zasad określonych w niniejszym ogłoszeniu.

  2. Rodzaj zamówienia: usługa.

  3. Niniejsze zamówienie jest finansowane z Projektu „Moja przyszłość w moich rękach”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

ROZDZIAŁ III - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia zajęć dydaktycznych (język angielski z egzaminem zewnętrznym TELC/TOEIC/TGLS lub równoważny, informatyka z egzaminem zewnętrznym ECCC/ECDL lub równoważny, robotyka, programowanie, zajęcia rozwijające umiejętności uniwersalne na rynku pracy - akademia kreatywności) dla uczniów i szkolenie dla nauczycieli (posługiwanie się technikami komputerowymi w dydaktyce) szkół Gminy Warlubie: Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Borów Tucholskich w Lipinkach (SP Lipinki), Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielkim Komorsku (SP Wielki Komorsk) oraz Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu (PSP Warlubie), w okresie 01.10.2020 r. - 18.06.2021 r.

  2. Celem realizacji zajęć jest podniesienie wiedzy i kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy i złagodzenie zdiagnozowanych dysfunkcji u uczniów uczęszczających do szkół wiejskich, w tym poprzez podniesienie wiedzy i kompetencji nauczycieli tych szkół.

  1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

  1. 80500000-9 (Usługi szkoleniowe),

  2. 80400000-8 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne).

 

 

ROZDZIAŁ IV -WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA w podziale na elementy

 

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia:

a) zajęcia dla uczniów: 01.10.2020 r. – 18.06.2021 r.;

b) szkolenie dla nauczycieli: 01.10.2020 r. - 15.12.2020 r.

    1. Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe uczniów szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego, zakończone egzaminem zewnętrznym TELC/TOEIC/TGLS lub równoważnym:

Liczba uczestników:

a) PSP Warlubie 1 grupa (8 osób) – 100 godzin, 4h/tydzień;

b) SP Wielki Komorsk 1 grupa (8 osób) – 100 godzin, 4h/tydzień;

c) SP Lipinki 1 grupa (6 osób) – 100 godzin, 4h/tydzień;

Razem: 300 godzin dla 22 uczniów w 3 grupach.

Za rekrutację odpowiedzialny jest Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w swojej ofercie przeprowadzenie przez wykonawcę egzaminów zewnętrznych z języka angielskiego wraz z wydaniem stosownych certyfikatów dla 22 uczniów. Podczas zajęć wykorzystywane będą pomoce dydaktyczne, oprogramowanie multimedialne i Internet, zasoby dostępne na wolnych licencjach np: e-podręczniki, e-materiały (w tym stworzonych dzięki EFS), a także zakupiony sprzęt TIK i z platformy edukacyjnej, która umożliwi prowadzenie zajęć metodą nauczania odwróconego. Zajęcia mogą zakończyć się przed terminem wskazanym w p. 1.

    1. Zajęcia rozwijające dla uczniów szczególnie uzdolnionych z zakresu technik informacyjno – komunikacyjnych:

Rodzaj Zajęć:

1.2.1. zajęcia z informatyki, zakończone modułowym egzaminem zewnętrznym ECCC/ECDL lub równoważnym z DIGCOMP w PSP Warlubie 1 grupa (8 osób) – 100 godzin/grupę, 4h/tydzień;

1.2.2. zajęcia z robotyki:

  1. w SP Wielki Komorsk 2 grupy (14 osób) – 30 godzin/grupę, 1h/tydzień;

  2. w SP Lipinki 2 grupy (12 osób) – 30 godzin/grupę, 1h/tydzień;

Razem: 120 godzin dla 26 uczniów w 4 grupach

1.2.3. zajęcia z programowania:

  1. w PSP Warlubie 1 grupa (8 osób) – 30 godzin/grupę, 1h/tydzień;

  2. w SP Wielki Komorsk 2 grupy (14 osób) – 30 godzin/grupę, 1h/tydzień;

Razem: 90 godzin dla 22 uczniów w 3 grupach.

Po zakończeniu każdego z 5 obszarów kompetencji DIGCOMP, uczniowie podejdą do zewnętrznego modułowego egzaminu ECCC/ECDL lub równoważnego.

Ważną kwestią w czasie wszystkich ww. zajęć będzie zwrócenie szczególnej uwagi na bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni i wynikających z tego tytułu zagrożeń. Podczas zajęć wykorzystywane będą pomoce dydaktyczne, oprogramowanie multimedialne i Internet, zasoby dostępne na wolnych licencjach np: e-podręczniki, e-materiały (w tym stworzonych dzięki EFS), a także zakupiony sprzęt TIK i z platformy edukacyjnej, która umożliwi prowadzenie zajęć metodą nauczania odwróconego. Za rekrutację odpowiedzialny jest Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w swojej ofercie przeprowadzenie przez wykonawcę egzaminów zewnętrznych z informatyki wraz z wydaniem stosownych certyfikatów dla 22 uczniów. Zajęcia mogą zakończyć się przed terminem wskazanym w p. 1.

    1. Zajęcia rozwijające umiejętności uniwersalne na rynku pracy – Akademia Kreatywności:

Poprzez realizację zadań grupowych i indywidualnych, uczniowie rozwiną umiejętności niezbędne do funkcjonowania na rynku pracy tj.: umiejętność pracy zespołowej, kreatywność, rozwiązywanie problemów, krytyczne myślenie, rozumowanie, szacunek dla innych. Realizacja zajęć przyczyni się do jak najwcześniejszego rozpoznania przez uczniów umiejętności i predyspozycji, co wpłynie na świadomy wybór szkoły i zawodu, zgodnie z zainteresowaniami i możliwościami. Na zakończenie zajęć dla uczniów sporządzona zostanie ocena opisowa.

Liczba uczestników:

a) PSP Warlubie 3 grupy (38 osób) – 30 godzin, 1h/tydzień;

b) SP Wielki Komorsk 4 grupy (39 osób) – 30 godzin, 1h/tydzień;

c) SP Lipinki 3 grupy (27 osób) – 30 godzin, 1h/tydzień;

Razem: 300 godzin dla 104 uczniów w 10 grupach.

Podczas zajęć wykorzystywane będą pomoce dydaktyczne, oprogramowanie multimedialne i Internet, zasoby dostępne na wolnych licencjach np: e-podręczniki, e-materiały (w tym stworzonych dzięki EFS), a także zakupiony sprzęt TIK i z platformy edukacyjnej, która umożliwi prowadzenie zajęć metodą nauczania odwróconego. Za rekrutację odpowiedzialny jest Zamawiający. Zajęcia mogą zakończyć się przed terminem wskazanym w p. 1.

    1. Szkolenie nauczycieli pn. „Posługiwanie się technikami komputerowymi w dydaktyce”:

Liczba uczestników:

a) PSP Warlubie: 7 osób;

b) SP Wielki Komorsk: 7 osób;

c) SP Lipinki: 6 osób;

Razem: 20 godzin dla 20nauczycieli w 1 grupie. Szkolenie odbędzie się w każdej ze szkół, w terminie wskazanym w rozdziale IV pkt 1 lit. b.

Nazwa szkolenia nie podlega zmianie. Podczas szkolenia nauczyciele zostaną przygotowani do wykorzystywania i obsługi urządzeń cyfrowych i sprzętu informatycznego, w tym mobilnego, zakupionego w ramach EFS; wykorzystywania narzędzi cyfrowych w nauczaniu, w tym cyfrowych programów i aplikacji wspomagających nauczanie i dydaktycznych serwisów internetowych, także podczas zajęć z uczniami z niepełnosprawnościami, wykorzystywania zasobów dydaktycznych dostępnych w Internecie; wykorzystywania w nauczaniu e-podręczników, e-zasobów/e-materiałów dydaktycznych stworzonych dzięki EFS latach 2007-2013 i 2014-2020, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN. Istotnym elementem szkolenia będzie edukacja w zakresie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni i bezpiecznego korzystania ze sprzętu komputerowego. Po zakończeniu szkolenia, Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty wskazującenabycie kompetencji zawodowych w ww. zakresie.

Za rekrutację odpowiedzialny jest Zamawiający. Zajęcia mogą zakończyć się przed terminem wskazanym w p. 1.

  1. Miejsce realizacji zamówienia: szkoły gminne wymienione w Rozdz. III pkt 1.

  2. Termin realizacji zamówienia: Zajęcia będą realizowane w okresie o którym mowa w p. 1, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8.00 - 16.00. Zorganizowanie zajęć w sobotę jest dopuszczalne za zgodą Zamawiającego.

  3. Wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wpłaty wadium.

  4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

  1. Zajęcia dla uczniów zdolnych zakończone egzaminem zewnętrznym, opisane w pkt 1.1. i 1.2.1., muszą zostać przeprowadzone z wykorzystaniem dodatkowych materiałów interaktywnych, udostępnianych uczestnikom na platformie e-learningowej w trybie online. Dostęp do platformy zapewni Zamawiający. Ponadto zajęcia te muszą zostać przeprowadzone pod kątem egzaminu zewnętrznego. Do obowiązków Wykonawcy należy poza przeprowadzeniem zajęć i przygotowaniem uczestników do egzaminu zewnętrznego

  2. Wszystkie opisane w pkt 1.1.-1.3 zajęcia muszą zostać poprowadzone przez wykładowców posiadających uprawnienia pedagogiczne oraz stosowną wiedzę merytoryczną.

  3. Opisane powyżej zajęcia realizowane będą na terenie: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu, Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielkim Komórsku oraz Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Borów Tucholskich w Lipinkach.

  4. Gdziekolwiek mowa jest o godzinie zajęć rozumiana jest ona jako 45 minut.

  5. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do:

  6. Skierowania do realizacji zajęć wykładowców o odpowiednich uprawnieniach do realizacji zajęć w szkole podstawowej (uprawnienia pedagogiczne) oraz posiadających odpowiednią wiedzę merytoryczną.

  7. Przeprowadzenie badania wiedzy i potrzeb uczestników oraz przygotowanie na jego podstawie programu zajęć oddzielnie dla każdej grupy.

  8. Za wyjątkiem zajęć z zakresu akademii nauczania - przeprowadzenia testowego pomiaru wiedzy (początkowy i końcowy) testem przygotowanym na podstawie programu zajęć jaki przygotuje Wykonawca.

  9. Wykorzystania do realizacji zajęć pomocy do nauki programowania będących w posiadaniu Zamawiającego, zaś w przypadku zajęć z robotyki – do zapewnienia uczestnikom pracy na sprzęcie własnym Wykonawcy;

  10. Wydania zaświadczeń o ukończeniu zajęć uczestnikom;

  11. W przypadku zajęć z języka angielskiego zakończonych egzaminem zewnętrznym:

a) przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego dla wszystkich uczestników oraz zapewnienie wydania certyfikatów międzynarodowych uczestnikom, którzy zdadzą egzamin. Obowiązkowe cechy egzaminu: zgodność badanego poziomu wiedzy z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (przeliczalność uzyskanych rezultatów uczestnika na poziomy zaawansowania zgodnie z klasyfikacją Rady Europy), konieczność przeprowadzenia egzaminu w szkole, w której realizowane są zajęcia (na miejscu) oraz w terminie przypadającym na koniec realizacji zajęć w grupie;

b) uzupełniania realizowanych treści materiałami dydaktycznymi udostępnianymi uczestnikom na platformie edukacyjnej w trybie online. Materiały zapewnia Zamawiający,

c) skierowania do realizacji zajęć lektora językowego o odpowiednich uprawnieniach do realizacji zajęć w szkole oraz posiadającego odpowiednią wiedzę pozwalającą na przygotowanie uczestników do wymagań wybranego egzaminu zewnętrznego,

  1. W przypadku zajęć z informatyki zakończonych modułowym egzaminem zewnętrznym ECCC/ECDL lub równoważnym – obowiązkowego przeprowadzenia minimum 4 egzaminów modułowych, zgodnych z DIGCOMP (ramy kompetencji informatycznych i informacyjnych - Digital Competence Framework) - Standard wymagań kompetencji cyfrowych określony w „Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020”.

  1. Organizacja i dokumentacja zajęć:

  1. Zamawiający zobowiązuje się opracować i dostarczyć Wykonawcy dokumentację: listy obecności na każdy dzień szkolenia, ankiety oceniające (ewaluacyjne), najpóźniej 3 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć, a Wykonawca zobowiązany jest do ich stosowania w celu dokumentowania przebiegu zajęć.

  2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć, a w nich list obecności i tematyki zajęć – na bieżąco.

  3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testowego pomiaru wiedzy uczestników co najmniej dwukrotnie: na początku i na zakończenie zajęć w każdej grupie oraz do sporządzenia raportu z badania,

  4. Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników szkoleń o współfinansowaniu przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  5. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć w tym w szczególności ich przebiegu, treści, wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenia wizyt monitorujących. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego wykonania zdjęć dla celów Promocji Projektu.

  6. UWAGA: W przypadku zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia lub w przypadku stwierdzenia zarażenia wirusem SARS – CoV-2 lub choroby COVID-19 lub innych przyczyn dla których niemożliwa będzie realizacja zajęć w systemie stacjonarnym, Wykonawca po poinformowaniu przez Zamawiającego, zobowiązany będzie w trybie pilnym do realizacji zajęć w systemie zdalnym, metodą internetową on-line, poprzez prowadzenie ich na żywo, z możliwością interakcji pomiędzy uczestnikami a prowadzącym. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania realizacji zajęć zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym przykładowo do ich rejestracji o ile zgodę na rejestrację wyrażą uczestnicy lub ich opiekunowie prawni.

  1. Dokumentacja związana z realizacją szkoleń:

Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie do 14 dni od dnia zakończenia zajęć w danej grupie dokumentów, a w szczególności:

  1. oryginałów list obecności;

  2. oryginału potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników;

  3. oryginałów ankiet oceniających (ewaluacyjnych) przeprowadzonych wśród uczestników zajęć (o ile ankieta taka zostanie sporządzona i przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego);

  4. kopii wydanych certyfikatów oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia;

  5. kopii (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) dokumentów potwierdzających udział uczestników w egzaminie np. protokołów z egzaminu.

 

ROZDZIAŁ V – WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki, dotyczące:

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

  3. zdolności technicznej lub zawodowej.

  1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

  1. dla zajęć opisanych w części IV p. 1.1. i p. 1.2.1. Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania uprawnień ośrodka egzaminacyjnego dla oferowanego przez Wykonawcę egzaminu zewnętrznego – kopia za zgodność z oryginałem uprawnień;

  2. dla zajęć opisanych w części IV p. 1.1. - 1.3. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich kwalifikacji pedagogicznych do nauczanych specjalizacji przedmiotowych w zakresie projektu;

  3. dla zajęć opisanych w części IV p. 1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania uprawnień instytucji doskonalenia nauczycieli w formie akredytacji wydanej przez odpowiedniego kuratora oświaty – kopia za zgodność z oryginałem uprawnień.

  1. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczegółowy sposób. Wykonawca potwierdza spełnianie tych warunków poprzez oświadczenie w składanej ofercie – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia.

  2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga:

posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w prowadzeniu działalności szkoleniowej związanej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. w okresie minimum 3 lat poprzedzającym termin składania ofert, zrealizowali:

  1. co najmniej 300h zajęć z zakresu języków obcych zakończonych egzaminem zewnętrznym dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych;

  2. co najmniej 100h zajęć z zakresu informatyki zakończonych egzaminem zewnętrznym dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych;

  3. co najmniej 100h zajęć z zakresu robotyki dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych;

  4. co najmniej 100h zajęć z zakresu programowania dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych;

  5. co najmniej 200h zajęć z zakresu kreowania postaw społecznych (kreatywność, współpraca, praca w grupie) dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych;

  6. co najmniej 20h szkoleń z zakresu posługiwania się TIK w dydaktyce dla nauczycieli.

Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Wykazu doświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 3.

Wskazanie usługi nieprecyzyjnie, w sposób uniemożliwiający dokonanie weryfikacji jej/ich zakresu lub wykazanie usług niezwiązanych z przedmiotem zamówienia, skutkuje odrzuceniem danej usługi z wykazu;

  1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców spełniał (lub Wykonawcy wspólnie spełniali) wymagania, o których mowa w pkt. 1-4.

  2. Wykonawca może polegać na zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia w składanej ofercie, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - można skorzystać z załącznika nr 4 do Ogłoszenia.

  3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

  1. Realizacja zamówienia będzie przebiegać na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia.

  2. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że:

  1. podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy;

  2. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników;

  3. podwykonawca nie może zawierać umowy z dalszymi podwykonawcami bez pisemnej zgody Wykonawcy i Zamawiającego;

  4. Zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać ze wszelkich praw nabytych przez Wykonawcę w stosunku do nich;

  5. Wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia.

 

ROZDZIAŁ VI – OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy i obejmuje cały przedmiot zamówienia.

  2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie uwzględniać wszystkie obowiązki niezbędne do realizacji usługi, w szczególności: podatek VAT, wszelkie prace przygotowawcze, szkolenia, koszty materiałów szkoleniowych, koszty przeprowadzenia egzaminu i wydania certyfikatów i/lub zaświadczeń, itp.

  3. Cenę oferty należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do ogłoszenia.

  4. Rozliczenie z Wykonawcą może następować w trakcie realizacji zajęć – za zrealizowane zajęcia. Całkowite rozliczenie nastąpi po zakończeniu zajęć w każdej grupie, uwzględniając podaną, w ofercie Wykonawcy cenę jednostkową podaną w formularzu ofertowym.

  5. Wykonawca przed ostatecznym określeniem ceny ofertowej, zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

 

ROZDZIAŁ VII – OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY

  1. Ocenie podlegają nieodrzucone oferty według kryterium:

  1. cena oferty ogółem – 50 %;

  2. doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu języków obcych zakończonych egzaminem zewnętrznym dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych – 10%;

  3. doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu informatyki zakończonych egzaminem zewnętrznym dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych – 10%;

  4. doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu robotyki dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych – 5%;

  5. doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu programowania dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych – 5%;

  6. doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu kreowania postaw społecznych (kreatywność, współpraca, praca w grupie) dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych – 10%;

  7. doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu posługiwania się TIK w dydaktyce dla nauczycieli – 10%.

  1. Opis kryteriów:

  1. Cena oferty ogółem:

Oferty będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, według wzoru:

C= (Cmin / Cn) x 50, gdzie:

C - łączna ilość punktów przyznana ofercie, przez komisję przetargową, za kryterium „Cena oferty ogółem” ,

C min- najniższa cena spośród badanych ofert,

C n- cena badanej oferty,

50- współczynnik wagi;

  1. Kryterium doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu języków obcych zakończonych egzaminem zewnętrznym dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych:

Oferty będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty o największej liczbie zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 2, według wzoru:

D= (Dn /Dmax) x 10, gdzie:

D - łączna ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „doświadczenie zgodnie z Kryterium nr 2 ” ,

Dmax- największa liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 2 spośród badanych ofert,

D n- liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 2 w badanej ofercie,

10- współczynnik wagi;

  1. Kryterium doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu informatyki zakończonych egzaminem zewnętrznym dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych:

Oferty będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty o największej liczbie zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 3, według wzoru:

E= (En /Emax) x 10, gdzie:

E - łączna ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „doświadczenie zgodnie z Kryterium nr 3 ” ,

Emax- największa liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 3 spośród badanych ofert,

En- liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 3 w badanej ofercie,

10 - współczynnik wagi;

  1. Kryterium doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu robotyki dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych:

Oferty będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty o największej liczbie zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 4, według wzoru:

F= (Fn /Fmax) x 5, gdzie:

F - łączna ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „doświadczenie zgodnie z Kryterium nr 4 ”,

Fmax- największa liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 4 spośród badanych ofert,

Fn- liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 4 w badanej ofercie,

5 - współczynnik wagi;

  1. Kryterium doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu programowania dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych:

Oferty będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty o największej liczbie zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 5, według wzoru:

G= (Gn /Gmax) x 5, gdzie:

G - łączna ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „doświadczenie zgodnie z Kryterium nr 5”,

Gmax- największa liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 5 spośród badanych ofert,

Gn- liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 5 w badanej ofercie,

5 - współczynnik wagi;

  1. Kryterium doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu kreowania postaw społecznych (kreatywność, współpraca, praca w grupie) dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych:

Oferty będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty o największej liczbie zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 6, według wzoru:

H= (Hn /Hmax) x 10, gdzie:

H - łączna ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „doświadczenie zgodnie z Kryterium nr 6”,

Hmax- największa liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 6 spośród badanych ofert,

Hn- liczba zrealizowanych godzin zajęć z zakresu opisanego w Kryterium nr 6 w badanej ofercie,

10 - współczynnik wagi;

  1. Kryterium doświadczenie w realizacji szkoleń dla nauczycieli z zakresu TIK w dydaktyce lub kreowania u uczniów postaw społecznych lub metody eksperymentu:

Oferty będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty o największej liczbie zrealizowanych szkoleń z zakresu opisanego w Kryterium nr 7, według wzoru:

I= (In /Imax) x 10, gdzie:

I - łączna ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „doświadczenie zgodnie z Kryterium nr 7”,

Imax- największa liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu opisanego w Kryterium nr 7 spośród badanych ofert,

In- liczba zrealizowanych szkoleń z zakresu opisanego w Kryterium nr 7 w badanej ofercie,

10 - współczynnik wagi;

  1. Łączna liczba punktów (W) zostanie obliczona jako suma punktów ze wszystkich kryteriów oceny ofert: W = C+D+E+F+G+H+I.

  2. Wybrana zostanie nieodrzucona oferta, z najwyższą liczbą punktów, według kryteriów określonych w p. 1.

 

ROZDZIAŁ VIII - SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzejrzystej kopercie.

  2. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym (osobę/osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany lub poprawki (wpisów własnych) muszą być parafowane przez osobę(-y) podpisującą(-e) ofertę.

  3. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy – inna osoba niż określona we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – należy dołączyć, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, właściwe umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

  4. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz adnotację: Usługi edukacyjne w projekcieMoja przyszłość w moich rękach”.

  5. Proponowana cena winna być wyrażona w PLN, cyfrowo i słownie oraz winna obejmować całość zamówienia.

  6. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie, ze wskazaniem adresu zwrotnego, w siedzibie Zamawiającego osobiście lub przesłać na adres: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86 – 160 Warlubie, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 30.09.2020 r. do godz. 10.00.

  7. Oferty otrzymane po terminie ich składania zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.

 

ROZDZIAŁ IX – WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW

  1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:

  1. zaakceptowany wzór umowy – Załącznik nr 1;

  2. aktualny wydruk z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

  3. kopię dokumentów o których mowa w Rozdz. V pkt 2,

  4. wykaz doświadczenia Wykonawcy – załącznik nr 3 wraz z dowodami, że wskazane usługi zostały wykonane należycie (np. referencje - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),

  5. pisemne zobowiązanie podmiotu/ów udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 4 (jeśli dotyczy);

  6. właściwe umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeśli dotyczy).

3. Wykonawca po wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca po ogłoszeniu przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przesyła Zamawiającemu informację o grupie kapitałowej w terminie 3 dni roboczych od daty publikacji.

 

Rozdział X – POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  3. Zamawiający nie przewiduje ofert wariantowych.

  4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

  5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  6. Zamawiający dopuszcza powierzenia części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

  7. Przed upływem terminu składania ofert, jednak nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia. Pytania powinny być składane na piśmie.

  8. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Tomasz Wiśniewski, tel. 52 38 00 526, e-mail: oswiata@warlubie.pl.

  9. O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców droga elektroniczną, którzy złożyli oferty.

  10. Wykonawca zobowiązuje się podpisać umowę w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego.

  11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

  1. dokonania zmian treści niniejszego ogłoszenia, w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert; dokonane w ten sposób zmiany lub uzupełnienia zostaną niezwłocznie przekazane wszystkim Wykonawcom i będą dla nich wiążące;

  2. wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień;

  3. dokonania poprawy oczywistych omyłek w treści oferty:

  1. oczywiste omyłki pisarskie,

  2. oczywiste omyłki rachunkowe,

  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia do składania ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

  1. wykluczenia Wykonawcy z postępowania, w sytuacji, gdy nie spełnia on warunków określonych w rozdziale V Ogłoszenia;

  2. odrzucenia oferty Wykonawcy obarczonej wadą niemożliwą do wyeliminowania przez Zamawiającego i uniemożliwiającą udzielenie zamówienia temu Wykonawcy;

  3. odstąpienia od wyboru oferty najkorzystniejszej;

  4. unieważnienie postępowania jeżeli:

  1. wpłynie mniej niż jedna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu,

  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

  4. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.

Zamawiający zawiadamia Wykonawcę, o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie.

  1. dokonania innych zmian, jeśli będzie to niezbędne w celu ochrony interesu publicznego lub interesu Zamawiającego.

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - wzór umowy;

  2. Załącznik nr 2 – wzór oferty;

  3. Załącznik nr 3 – wykaz doświadczenia Wykonawcy;

  4. Załącznik nr 4 – wzór zobowiązania;

  5. Załącznik nr 5 – informacja o przynależności do grupy kapitałowej.



 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 września 2020 13:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Wiśniewski
Ilość wyświetleń: 519
01 października 2020 13:18 (Tomasz Wiśniewski) - Dodanie załącznika [5b__skan.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 września 2020 13:53 (Tomasz Wiśniewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 września 2020 13:52 (Tomasz Wiśniewski) - Dodanie załącznika [5ae__informacja_o_grupie_kapitalowejzal_nr_5.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
UWAGA! TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW NA STYPENDIUM SZKOLNE TRWA DO 15 WRZEŚNIA 2025 ROKU.::UWAGA! TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW NA STYPENDIUM SZKOLNE TRWA DO 15 WRZEŚNIA 2025 ROKU.::